Informujemy, że nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych.
-10% na wszystko!
Wakacyjne wietrzenie magazynów
Pospiesz się!
Do końca pozostało:
Promocja -10% na wszystkie dywany i chodniki! Pozostało
00 dni 11 godz 21 min 38 sek
.
Sklep internetowy
Gdzie mogę przeglądać produkty?
Należy skorzystać z menu głównego na górze strony oraz wybrać Katalog lub odpowiednią kategorię, np. tanie dywany lub dywany ekskluzywne.
Jak mogę sortować oraz filtrować produkty?
Będąc w odpowiedniej kategorii należy po lewej stronie zaznaczyć odpowiednie pola klikając w nie, aby filtrować produkty. Na górze listy po prawej znajduje się opcja sortowania względem ceny, nazwy. Pod listą znajdują się dostępne strony.
Jak mogę sprawdzić czy poszukiwany przeze mnie produkt znajduje się w ofercie?
Można użyć pola do wyszukiwań po prawej stronie na górze i wpisać np. kod dywanu. Jeżeli nie znaleziono takiego produktu w asortymencie, zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem email [email protected] Sprawdzimy możliwość sprowadzenia.
Co daje mi założenie konta i gdzie mogę to zrobić?
Konto klienta można założyć tutaj. Dzięki temu po wejściu na sklep Twój koszyk zawsze będzie wznawiany, będziesz mieć szybki podgląd na status i szczegóły swoich zamówień.
Jak można się skontaktować ze sklepem internetowym?
Posiadamy wiele metod kontaktu - każdy klient może wybrać najwygodniejszy dla Siebie. Wszystkie informacje znajdują się tutaj. Czas odpowiedzi na adres email wynosi średnio kilkanaście minut.
Czy zdjęcia przedstawiają oryginalne barwy produktu?
Staramy się, aby zdjęcia dokładnie odwzorowywały barwy. Różnica może wynikać również z ustawień kolorów monitora klienta.
Jak jestem informowany(na) o statusie zamówienia?
Przy każdorazowej zmianie statusu wysyłana jest wiadomość email. Klient ma możliwość bieżącego śledzenia postępu realizacji w panelu klienta (dostęp dla zalogowanych) oraz przez link dostępny w mailu.
Czy oferowane produkty są nowe?
Tak. Wszystkie nasze produkty są w pełni nowe oraz oryginalne. Bierzemy za to pełną odpowiedzialność.
Czy płatności w sklepie są bezpieczne?
Tak. E-płatności w sklepie w pełni obsługuje operator DotPay, dzięki czemu podawane przez Ciebie dane są w pełni bezpieczne (nie przechowujemy żadnych danych kont bankowych czy numerów kart).
Czy produkty są dostępne od ręki?
Tak. Wszystkie oferowane przez nas produkty posiadamy w naszych magazynach. Dodatkowo możemy sprowadzić produkty na życzenie klienta.
Zakup
Jakie istnieją metody płatności?
Oferujemy możliwość zapłaty przelewem tradycyjnym (produkt jest zarezerwowany przez 7 dni od daty zakupu do momentu otrzymania wpłaty) oraz e-płatności (wiele metod, w tym banki, karty bankowe; realizacja natychmiastrowa bez dodatkowych kosztów).
Czy istnieją jeszcze dodatkowe prowizje?
Nie. Kwota zamówienia to wartość produktów oraz koszt wysyłki. Sklep nie pobiera żadnych innych opłat.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak. Zamówienia telefoczne można składać pod numerem telefonu: 887-038-152 lub zostawić swój na dole strony, a my niebawem oddzwonimy.
Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?
Kod rabatowy można wykorzystac klikając w "Masz kod rabatowy?" na stronie koszyka. Uwaga: w koszyku musi znajdować się co najmniej 1 produkt.
Czy dodanie produktu do koszyka jest równe złożeniu zamówienia?
Nie. Koszyk w naszym sklepie działa podobnie jak w supermarkecie - swobodnie możesz dodawać i usuwać produkty. Aby zrealizować zamówienie należy kliknąć w koszyk po prawej stronie na górze, a następnie "Przejdź do kasy >".
Co muszę podać w trakcie zamawiania?
Aby umożliwić nam realizację zamówienia musisz podać dane osoby zamawiającej, adres wysyłki oraz zaakceptować zgodę na przetwarzanie danych osobowych i regulamin (Twoje dane używane są tylko w celu realizacji zamówienia, a dostęp do nich mają tylko wyznaczeni pracownicy firmy).
Czy mogę wybrać inną datę dostawy?
Jeżeli chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone innego dnia niż najszybszy możliwy, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, a my wyślemy produkt w ustalonym terminie.
Realizacja
Ile wynosi czas realizacji?
Do realizacji przystępujemy zaraz po otrzymaniu płatności (przelew tradycyjny - średnio 1 dzień; e-płatności - natychmiastowo). Produkt wysyłamy najczęściej w 1 dzień roboczy, maksymalny czas realizacji wynosi dwa dni robocze. W większości przypadków kurier doręczy przesyłkę następnego dnia roboczego od daty wysyłki.
Jak sprawdzić status zamówienia?
O każdej zmianie statusu klient jest informowany mailowo. Dodatkowo będąc zalogowanym ma możliwość wyświetlenia szczegółów zamówienia oraz aktualnego statusu.
Kto dostarczy mi przesyłkę?
Przesyłkę dostarczy wybrana firma kurierska, np. DPD, UPS.
Podczas dostawy nie było mnie w domu. Co robić?
Kurier ponowi próbę doręczenia paczki. Jeżeli kolejna będzie nieudana, paczka będzie przebywać w magazynie kuriera (zostaniesz o tym poinformowany).
Kiedy mogę spodziewać się kuriera?
Kurier mailowo informuje o planowanej godzinie przybycia. W razie braku możliwości bycia w wyznaczonym terminie należy skontaktować się z kurierem (numer telefonu w mailu od firmy kurierskiej).
Jak mogę sprawdzić lokalizację swojej przesyłki?
Firma kurierska w mailu podaje link do śledzenia paczki. Dodatkowo, jeżeli klient nie został poinformowany przez sklep, może poprosić o kod śledzenia (kod zostanie wysłany na adres email klienta).
Jak mogę anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie przed realizacją, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres email [email protected] lub skontaktować się telefonicznie.
Kurier dostarczył mi uszkodzoną przesyłkę. Co teraz?
Podczas odebrania paczki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu, w przeciwnym wypadku należy nie przymować paczki oraz sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
Po zakupie
Jak powinno się postępować z dywanem zaraz po zakupie?
Nowy dywan, zaraz po odpakowaniu, może mieć opadłe runo (po zawinięciu w rulon). W ciągu kilku dni runo powinno się podnosić. Zaraz po odpakowaniu dywanu można go swobodnie używać.
Gdzie mogę ocenić zakup?
Każda opinia klienta jest dla nas niezwykle ważna - dzięki niej możemy nieprzerwanie świadczyć usługi na coraz wyższym poziomie. Opinie prosimy zgłaszać tutaj.
Nie otrzymałem dowodu zakupu. Co teraz?
Dowód zakupu dołączany jest do ulotki oraz zawinięty w dywan. W wypadku nieotrzymania dowodu zakupu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jak mogę zwrócić zakupione produkty?
Oferujemy możliwość zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Zwracany towar musi być pełnowartościowy, nadający się do ponownej sprzedaży. Do zwrotu należy też dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu (paragon lub faktura). Szczegóły zwrotów >
Jak zostaną mi przekazane pieniądze po zwrocie?
Pieniądze przekażemy zaraz po otrzymaniu przesyłki zwrotnej metodą wskazaną w wypełnionym i dołączonym do przesyłki formularzu zwrotu.
Jak mogę złożyć reklamację?
Wszelkie informacje o reklamacji znajdują się tutaj. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.